About Me

My photo
Aku Kert. Panggil je aku Kert. Toksah tanya banyak.

Thursday, September 4, 2014

#20factsaboutme

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang....

Assalamualaikum....

eh eh? ada balik? baru beberapa minit lepas post satu entry da ada lg?
kan da cakap, arini nak balas dendam. eh, balas entry. aku nak try buat cm ashraf post 4 entry dlm masa tak sampai satu jam. hahahaha (memang takkan mampu).

bebaru ni viral kt fb pasal #20factsaboutme??? mende apa tu?? even bespren aku pon buat jgk. cumanya kami komen soh tambah and bagi facts yang merapu kt dia..hahaha

so this is it...#20factsaboutme (eceyhhh...nak jgk...)

1 - Nor Atiqah binti Nordin
2 - 910502-**-****
3 - SKJ STS KMK UNIMAS
4 - single and stay single
5 - penggemar benda2 berwarna hitam
6 - giler ketam
7 - rabun tahap pegi interview polis takkan lulus
8 - crowd phobic
9 - mudah buat kawan(i guess)
10 - sangat suka kucing, kasut, anime and komik
11 - tak cantik
12 - suka tidur peluk mak(anak manja la katakan....phuii)
13 - Suka dok sorang2
14 - Obses dengan game. (aku akan mengamuk kalau orang tiba2 msg or call time aku tgh main game. Hahaha.)
15 - fav food : western food + cakes
16 - tak suka kuar umah, merayap, berjalan dan yang sewaktu dgnnya
17 - adventure type
18 - not really into drama melayu and lagu melayu (terukkan aku?)
19 - boleh bermain semua jenis sukan outdoor tetapi tidak secara professional (poyo giler)
20 - sometimes hipokrit, and baran.

hah...da macam tulis dlm buku biodata je bak kata nameera..hahaha
hat ni aku copy bespren aku punya stail sbb aku tak tau menatang kejadah #20factsaboutme tu and menda facts apa nak tulis pasal diri aku...huuu
and thats thats..what about you? hahah

babai.

No comments:

Post a Comment