About Me

My photo
Aku Kert. Panggil je aku Kert. Toksah tanya banyak.

Tuesday, June 17, 2014

lepas ni

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani

Assalamualaikum….

betul la apa yang member aku cakap. pesbuk sekarang da jadi platform utk orang berniaga online (termasuk aku suatu ketika dahulu). da hilang status2 best. digantikan dengan promotion barang2 jualan atau perniagaan. aku nak post status pon rasa cm tak best da. so dengan ini aku decide tak nak post status lg la kt situ. aku akan jarang online fb (TIPU!). aku akan aktif berblog sahaja (ntah ye ntah tidak). akan ada 3-4 entry dalam sehari (arr, maybe not).

"kau nak deactivate pesbuk ke?"

".................."

mungkin tak. tak mungkin. aku tak kan deactivate. fb aku masih kekal aktif, cuma tak seaktif dan tak semeriah dulu (meriah dgn sampah status update). lepas ni wall fb aku cuma akan ada sesekali status update, share video/article/apa2 mak nenek. aku tetap akan bukak fb, tp hanya sekadar scroll ke bawah, like satu dua status kawan, atau check noti (ye ye je kau).

"abeh meniaga kau cemana?"

meniaga aku masih on. tp aku jual dkt kawan2 yang kenal. yang dekat2. as example, pesta konvo. dan tempahan kecil-kecilan. kt fb dulu pon aku promote je. aku tak jual via post pon.

tu je la nak bgtau. aku akan kurang/jarang post kt fb lg lepas ni. papehal sila contact aku kt gmail, yahoo, npon, via msg, wasap, wicet, takpon kol je tros. babai.

oh ya.. aku juga bakal menyepikan diri dalam rumah (membesorkan badan) buat seketika atas sbb2 tertentu.

2 comments: