About Me

My photo
Aku Kert. Panggil je aku Kert. Toksah tanya banyak.

Saturday, November 30, 2013

kurus ke kau........?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum....

Aritu tengah bertungkus lumus siapkan assignment, project, fyp dan beberapa kejadah lain, aku terserempak dengan sorang member masa kat luar toilet. Dia cakap aku makin kurus. Hakhakhak??? Like siyesly aku makin kurus?? Wahhhhh.... Bangga kejap. Eh, mestila aku gembira. Orang cakap aku kurus..

Naa... Actually aku tak rasa aku kurus (typical ladies, never satisfied with their appereance). Well, tapi memang betul pon. No matter how hard i work on the body, sports, exercise, food control, bla bla, i never get slimmer. That's the truth of me. Berat aku pernah mencecah tahap "berat tak ideal" walaupon BMI masih normal dan aku pernah mengalami trauma dengan mesin penimbang (trust me). Sekarang ni pon aku tak tau berat aku berapa sebab takda masa nak menjengah mesin penimbang kt Summer Mall tu (umah takda penimbang) due to kesibukan ya amatttttt.....

Cumanya buat masa ni aku rasa ringan je. Hell NO i'm taking drugs! Apatah lagi pakai makhluk ghaib. Simpang malaikat 44. Adakah ini disebabkan oleh aku potong rambut aritu?? Abang aku penah ckp, rambut mungkin salah satu faktor berat bertambah. Semakin panjang rambut, semakin bertambah berat (berhipotesis plak daaaa) Ada sapa2 nak buktikan teori tersebut? Hurmmmm.......

kbai.

No comments:

Post a Comment