About Me

My photo
Aku Kert. Panggil je aku Kert. Toksah tanya banyak.

Saturday, November 23, 2013

soalan random : part #2

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Assalamualaikum..

This is the second part of the random question. Dan soalannya berbunyi *drum roll*....................
"KAU OK TAK?"

Yup. That's the question. When people asked that kind of question aku akan jawab "ok je" (most of the times) even masa tu aku tgh down gila. Well, biasala ayat tu. Time ok jwb benda tu, time marah jwb benda tu, time down pon jwb benda yang sama.

Adakah anda betul-betul tidak mengapa? Bapak skema SPM pny soalan *maafla bm aku pangkat 2 je*

Urgh..aku da mepek da ni.. Otak da cramp, kuku da cramp..eh,jari da cramp.
Korang ok ke skrg ni? Sbb aku rasa mcm tak ok da ni...perut gua...laparrr gilaaa......

kbai.

No comments:

Post a Comment