About Me

My photo
Aku Kert. Panggil je aku Kert. Toksah tanya banyak.

Thursday, November 21, 2013

soalan random

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Assalamualaikum..

Tajuk takde kena mengena pon sbnrnya. (apa ko nk ckp ni pompuan???)

Persoalan yang selalu ditanya kepada diri sendiri "perlukah aku berboipren?". Yep itulah soalan randomnya (kot). Perlukah? Memang hidup manusia ni tak lari dari topik ni. Lagipon kan Allah SWT cipta makhluknya berpasang-pasangan. Setiap lelaki ada tunjang wanita dibelakangnya, dan setiap wanita takkan kuat tanpa bantuan lelaki (percayalah. sila buang ego anda wahai wanita).

Tapi tu bukan permasalahannya sekarang. Aku tgk ramai kawan-kawan aku nak bertunang dalam masa terdekat, da bertunang, waima da kawen beranak pinak da pon. Sorry la kalau aku tak dapat datang or tak datang langsung masa korang tunang, kawen (sapa soh buat majlis serentak takpon time aku exam. padan muka korang) Kadang-kadang rasa macam 'aku nak jgk' (whatta??).

Pernah skali tu..

Conversation dgn abah td...

Aku:abah,pqa nk tunang bulan 2 nnti dgn boipren dia..
Abah:sapa nk tunang??
Aku:pqa..
Abah:ohh...abah dgr iqa yg nk tunang td..haha
Aku:eh abah...ada plak..blaja pn xabeh lg...nk tunang dgn sapa lgpon...boipren pn xde..tunggu abg ngan angah dlu....
Abah:diorg tu..ntah bila ntah..lah,kalau iqa yg nk tunang pn apa salahnya...benda baik...
Aku:erk?...*apalah abah ni...haha*

(ctrl+c, ctrl+v from fb punya status)

Abah pon bagi greenlight. Masalahnya takda. Takda, NILL.
Just terfikir, abang aku player, tukar awek macam tukar baju (da insaf da sekarang,kot), akak aku tak lama lagi nak kawen, adik aku pon da berawek even blom abeh SPM lg. Jadi aku perlu ke?

Eh, panjang plak entry ni.

kbai.


3 comments:

  1. x seronok mana bercouple ni...pengalaman

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh..aok la...nangga ramey cam gya juak

      Delete
    2. hehe..semuanya nampak indah di mata jak..sengsara dalam hati makan hati jak kelak

      Delete