About Me

My photo
Aku Kert. Panggil je aku Kert. Toksah tanya banyak.

Saturday, November 23, 2013

welcome back ma chérie~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Assalamualaikum..

Tajuk entry mcm ada sikit cliche kt situ kan?
Tak..tak... Bukan utk sesiapa istimewa. Ini hadiah untuk kawan yang baru balik Malaysia. Maaf kawan, aku takda duit nak bg welcoming presents apatah lagi hadiah mahal-mahal. Eh, tapi dia balik bukan abes blaja. Balik skjp je, pastu balik Nz smula.

Ni cerita tentang kawan aku..
Nama dia Aini Syafiqah binti Mohd Nasir. Kami panggil dia yangcik. Knp ko tny aku? Urm...ntah. Aku kenal2 dia sumorang panggil dia nama tu. Ada jgk yang panggil nama btol dia. Aku dulu pon panggil dia Aini je. Lama2 baru panggil nama tu.

Ok start. Minah ni *maaf yangcik* classmate aku masa skola dulu. Satu kelas, duduk sebelah-menyebelah, rajin study,while aku tdo disebalik buku sejarah *no wonder aku masih stuck sini..tsk*, masih bertahan hingga ke akhir waktu persekolahan, sgt kontra dimana aku slalu ilang waktu2 terakhir kelas *yes, sume yang korang pk tu adalah betul* terer melukis, slumber, suka beli mainan, salah sorang pemegang record straight A's skola kitorang, and now study kt Massey University, New Zealand *oh, how i wish to go there*.





*i just own the 1st picture only.
gambar lain diambil secara curi tanpa pengetahuan si pemilik. maaf yangcik org amek gambor awk*

Ha. Tu jela kot. I just hope that we can reunite someday maybe. Yela, aku cuti dia kt sana. Dia cuti aku masih kt sini. Tunggu aku pursue study *InshaaAllah* sana baru dapat jumpa kot? hohx..

Skrg cuma ada satu soalan je aku nak tanya dia, dia ada bwk blek tak lembu yang aku request dlu? O_o

kbai.

No comments:

Post a Comment