About Me

My photo
Aku Kert. Panggil je aku Kert. Toksah tanya banyak.

Sunday, July 6, 2014

ngeri

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani

Assalamualaikum….

iucnau8tucsuan8uisxkofyvk jhvuhsycjxkzi iuvijxiuyr9ytoiexn uchiyurcxk vujxiukorifu....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

penat...susah..sakit fizikal dan mental.nak membebel pon penat.pendam dalam hati pon penat.

eh, merepek apa kan??? nak citer ni..td aku hampir terperangkap dalam opis..haha lawak giler...

cenggini citer dia... jam da pkul 5.30 ptg. aku sepatutnya balik keje pkul 5 tp disebabkan abang blom dtg so aku tunggu la setengah jam. then tepat 5.30 aku pon keluar bilik, kunci pintu, pegi toilet kejap.tiba2 dgr bunyi bos kunci pintu bilik dia.aku pon belari la konon nak kejar bos. sekali tak sempat. dia da selamat kunci pintu depan. aku rasa cam nak menjerit da mntk tlg. tp aku sempat pk "calm down dude, things gonna be alright. every problems have their solutions". then aku tepikir, pintu blkg tak pakai kunci cm pintu depan, so boleh keluar ikot pintu blkg. aku pon bukak selak, slipthrough the back door, tekan kunci dari dalam, pull the knob. then get the hell out of there. bedebor aku ngkorang tau!!! ahahaha..

serious aku tak boleh bayangkan kalau aku terperangkap takda jalan keluar dari situ. opis tu da la agak angker sket. hahaha

sampai kt tmpt biasa aku tunggu abang baru boleh relax sket. yg spoilnya, abang sampai tiba2 aku teringat yg aku blom thumb print checkout balik keje. hampeh giler...hahaha that's all.

babai.

No comments:

Post a Comment